POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne trgovine asteya.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine asteya.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino asteya.si in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
PODATKI O PODJETJU
S trgovino asteya.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje Asteya, Anja Kaloh s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).
Asteya, Anja Kaloh s.p.
vrhov Dol 17 J
2341 Limbuš
Davčna številka: 86547879
Matična številka: 8906394000
Podjetje je vpisano v sodnem registru Okrožnega sodišča v Mariboru dne 1. 7. 2021
TRR: SI56 6100 0000 6090 049 pri Delavska Hranilnica d. d.
AVTORSKE PRAVICE
Vse vsebine, objavljene na asteya.si, so last podjetja Asteya, Anja Kaloh s.p., in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja podjetja Asteya, Anja Kaloh s.p., se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršenkoli drug način.
Asteya, Anja Kaloh s.p. si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani asteya.si.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Z uporabo spletnega mesta se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.
Asteya.si se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:
- Podatke o podjetju Asteya, Anja Kaloh s.p. (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka, TRR),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku – razen če ni na zalogi),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
ODGOVORNOST
Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetje Asteya, Anja Kaloh s.p.. ne odgovarja. Prav tako zaposleni v centru za pomoč uporabnikom spletne trgovine Asteya, Anja Kaloh s.p. niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe blaga/storitev.
Vsi programi se izvajajo na lastno odgovornost, vsi izdelki se uporabljajo na lastno odgovornost in v primeru poškodb ne odgovarjamo. Vsi programe izvajate prostovoljno in se zavezujete k temu, da ste sami odgovorni za dejanja. Pred uporabo storitev se posvetujete s svojim zdravnikom ali fizioterapevtom.
Podjetje Asteya, Anja Kaloh s.p. ni odgovorno za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani asteya.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe napačnih ali nepopolnih informacij.
Podjetje Asteya, Anja Kaloh s.p., si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje Asteya, Anja Kaloh s.p. ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.
Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte.
PRITOŽBE IN SPORI
Podjetje Asteya, Anja Kaloh s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje Asteya, Anja Kaloh s.p. se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov: info@asteya.si. Podjetje bo v treh delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.
Podjetje Asteya, Anja Kaloh s.p. si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje Asteya, Anja Kaloh s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
PONUDBA IZDELKOV
Naročanje blaga
V spletni trgovini asteya.si lahko blago in storitve naročite na naslednji način: Preko obrazca v spletni trgovini.
Pri naročilu preko obrazca na spletni strani je obvezna navedba elektronskega naslova, na katerega pošljemo potrdilo naročila. Glede odstopa od naročila glejte točko Preklic naročila.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s pisno zahtevo po elektronski pošti info@asteya.si. Račun se hrani na poslovni enoti podjetja Asteya, Anja Kaloh s.p., vrhov Dol 17 J , 2341 limbuš.
Nakup
Kupoprodajna pogodba med trgovino Asteya, Anja Kaloh s.p. in kupcem je v spletni trgovini Asteya, Anja Kaloh s.p. sklenjena v trenutku, ko Asteya, Anja Kaloh s.p. kupcu pošlje prvo potrditveno elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev naročila iz spletne trgovine asteya.si). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Asteya, Anja Kaloh s.p.kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Asteya, Anja Kaloh s.p.
Postopek nakupa
Nakup na vseh spletnih straneh podjetja Asteya, Anja Kaloh s.p. izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.
Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek/storitev oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.
Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.
Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče v 1h od oddanega naročila. Asteya, Anja Kaloh s.p. ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi (e- pošta), mora biti napisano: preklic naročila in št. naročila.
Odpošiljanje: Asteya, Anja Kaloh s.p. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago/aktivira storitev z dogovorjeno metodo pošiljanja, ki jo kupec izbere ob zaključku nakupa.
Kupcu je po izbiri blaga in pred oddajo naročila v košarici/na blagajni omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak oz. količin naročenega. Stranke oziroma uporabniki, ki se naročijo na katerikoli spletno storitev dostopajo do spletnih strani za seznam in predvajalnik videov Youtube.
Unovčenje kode
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine asteya.si in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo za popust občasno najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v asteya.si, e-novicah, ki jih lahko mesečno pošiljamo članom asteya.si kluba ali v drugih medijih oz družabnih omrežjih (tiskani mediji, Facebook, Instagram, …).
Uporaba promocijske kode:
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na ikono košarice (zgoraj desno). Pod izbranimi artikli je polje pred katerim piše »Koda kupona«. Vanj vpišete aktivno promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb »Unovči« in »Posodobi košarico«. S tem se od celotnega zneska odšteje vrednost popusta, ki ste ga s kodo pridobili.
Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
Sprememba naročila
Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov info@asteya.si pa pošlje zahtevek za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na 040 586 072.
Načini plačila
Asteya.si omogoča naslednja plačila:
- Neposredna bančna transakcija
DOSTAVA
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk trgovine Asteya je Pošta Slovenije , vendar si Asteya, Anja Kaloh s.p.pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito, ali zaradi drugih prodajnih aktivnosti.
Pošiljka bo odposlana preko kurirske službe Pošta Slovenije..
Strošek pošiljanja, če je izbrano plačilo po predračunu je 3,50 EUR.
Naročeni izdelki bodo najverjetneje odposlani že naslednji delovni dan od naročila, najkasneje pa v 3 delovnih dneh.
CENE
Vse cene, navedene na spletni strani, so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka tudi stroške pošiljanja v višini, navedeni na naročilnici. Akcijske ponudbe (popusti) so lahko tedenske ali dnevne, oblikujejo se v odvisnosti od povpraševanja in razpoložljive zaloge.
Podjetja oziroma zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko oziroma davčno številko. Cene veljajo od 28. 2. 2021 do preklica oziroma sprememb, ponudnik si pridružuje pravico, da lahko cene spremeni.
Spletna cena je cena dostopna vsem uporabnikom spletne trgovine asteya.si. Spletna cena velja tudi v primeru telefonske oddaje naročila, ko se podatki kupca in naročila oddajo v sistem digitalno prek spletnega obrazca.
Prvotna cena je višja, stara cena artikla, po kateri je bil artikel v prodaji pred znižanjem cene.
Cena je nova trajno znižana cena artikla, ki velja po znižanju cene artikla. Trajanje oz. veljavnost cene ni izrecno omejena.
Akcijska cena je cena, ki velja zgolj omejeno časovno obdobje. To obdobje je datumsko določeno, se pa v primerih razpoložljivosti zalog lahko ustrezno podaljša.
Skupaj znesek je seštevek vseh cen artiklov, v prodaji izven paketa.
Cena za paket je ugodnejša cena vseh artiklov v paketu glede na skupno ceno oz. seštevek vseh cen posameznih artiklov.
Cena brez kupona se prikaže v primeru aktivacije časovno omejenega kupona za popust na spletni strani. Cena brez kupona pomeni prvotno ceno, ki bi veljala brez aktivacije kupona.
Cena s kuponom je cena, ki velja v primeru aktiviranega kupona za popust na spletni strani
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Asteya, Anja Kaloh s.p., ki bo zagotovil ažurno informacijo.
STVARNA NAPAKA
Podjetje Asteya, Anja Kaloh s.p.v skladu z ZVPot nosi odgovornosti za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca po e-pošti na: info@asteya.si v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu storitvi sporen.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Asteya, Anja Kaloh s.p., Vrhov Dol 17 J, 2341 Limbuš. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Asteya in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
VRAČILO BLAGA
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa, kamor vam vrnemo denar.
Če blago/storitve ne delujejo pravilno ali ne delujejo v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite preko obrazca za kontakt ali pošljite sporočilo na info@asteya.si. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga/storitev in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
ODSTOPNI OBRAZEC!
Neprevzeti paketi
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka dostavne službe Pošte Slovenije. vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe.
V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo na spletni trgovini.
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. Plačilo mora biti izvedeno preko predračuna v roku 3 delovnih dni. Stranke, ki paketa ne prevzamejo in v prihodnosti ponovno oddajo naročilo v naši spletni trgovini bodo morale poravnati plačilo naročenih izdelkov predhodno oz. s plačilom po predračunu (prek UPN obrazca ali spletne banke).
POMEMBNO: Za stroške neprevzete pošiljke vam bomo poslali račun, ki ste ga dolžni plačati v roku 8 dni od izstavitve. V kolikor račun ne bo poravnan se nastala situacija ureja s terjatvijo.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena pri ponudniku in kupcu dostopna na njegovo pisno zahtevo.
OBVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh in trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Podjetje Asteya, Anja Kaloh s.p. ni odgovorno za morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij prav tako pa tudi ne za primere, da dostop in uporaba informacij na teh spletnih straneh ni mogoča.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Prepovedano je kopiranje besedila in slik brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja Asteya, Anja Kaloh s.p.